Friday 16 May 2014

PROGRAM PEMBANGUNAN SAHSIAH DIRI DAN DISPLIN MURID DAERAH MELAKA TENGAH 2014 : SIRI 3



































Salam Blogger buat semua sahabatku,
              Alhamdulillah pada pagi Sabtu yang santai ini barulah saya berkesempatan untuk memuat turunkan beberapa photo yang sempat dirakam semasa program Pembangunan Sahsiah Diri dan Displin Murid Daerah Melaka Tengah siri ke 3 yang telah berlangsung di Putra International Kolej pada 7 Mei 2014 yang lalu. Program ini telah disertai oleh seramai 80 orang murid dari sekolah-sekolah dalam Daerah Melaka Tengah.
             Di ruang ini saya ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang telah memberikan kerjasama bagi menjayakan program tersebut. Pihak-pihak tersebut adalah Majlis Guru Kaunseling Daerah Melaka Tengah yang diketuai oleh Saudara Chan Chin Ho dari SMK Paya Rumput dan Puan Salmah Kamaldin dari SMK Tinggi Melaka serta team Kaunselornya yang lain seramai 12 orang semuanya.
            Ucapan terima kasih juga kepada pihak Kolej Putra International, Air Keroh yang telah membenarkan premisnya digunakan untuk program tersebut secara percuma. Dewan yang disediakan cukup selesa sekali. Terima kasih daun keladi kalu boleh di lain kali kami berhajat nak guna lagi.  Di samping itu murid-murid peserta dapat mengetahui kursus-kursus yang terdapat di kolej tersebut.

          
             Terima kasih juga kepada rakan saya di PPDMT Encik Nasri Othman, Penyelia Displin yang telah sama-sama menjayakan program tersebut. Inshallah pihak PPDMT akan menjayakan lagi program tersebut di masa-masa akan datang dalam usaha membendung masalah salahlau dan displin murid.  Kita sekadar berusaha Allah jua menentukan segala-galanya. Amin

No comments:

Post a Comment