Friday 20 June 2014

HARI ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2013 PERINGKAT DAERAH MELAKA TENGAH




YDP MPSM TURUT MENERIMA ANUGERAH
  
 Salam Blogger Buat Semua,
                                     Tempat : Auditorium Al Azim.
                                     Tarikh : 19 Jun 2014 @ Khamis
                                     Masa : 3.00 hingga 5.00 Petang
                                     Program : Majlis APC  2013 Peringkat Daerah Melaka Tengah
 
               Pada 19/6/14 bersamaan hari Khamis telah berlangsung Majlis APC bagi Daerah Melaka Tengah untuk tahun 2013. Tetamu kehormat dalam majlis ini adalah Tuan Haji Mohd Rasid bin Hussin, Tuan Pengarah Pendidikan Melaka. Buat pertama kalinya pada tahun ini bilangan penerima anugerah telah mencapai melebehi 600 orang iaitu termasuklah rakan-rakan dari PPD Melaka Tengah. Tahniah diucapkan kepada semua penerima anugerah.
              Tuan Pengarah dalam ucapannya telah mengingatkan semua penerima supaya sentiasa meningkatkan kualiti kerja bagi memastikan dan mendukong slogan JPM iaitu Jabatan Pelajaran Melaka Nombor Satu dan PPD Melaka Tengah Tetap Nombor Satu. Tahniah juga diucapkan kepada warga kerja di PPD Melaka Tengah yang telah bertungkus lumus bagi memastikan program berjalan lancar. Hanya dengan kerjasama yang padu barulah setiap kerja itu boleh berjalan lancar seperti yang dirancang.

             Satu lagi perkara yang mencuri tumpuanku pada majlis tahun ini ialah beberapa orang anak muridku yang telah menjawat guru di beberapa buah sekolah dalam daerah Melaka Tengah telah menerima anugerah kali ini. Aku agak tersentuh seketika apabila melihat guru-guru muda yang pernah menjadi anak didik ku satu ketika dulu telah memberikan satu sumbangan yang bermakna kepada sekolah masing-masing sehingga memperolehi anugerah APC pada tahun ini.  Tahniah dan syabas diucapkan kepada guru-guru muda penyambung warisan mendidik anak anak bangsa.

UCAPAN TUAN PPD MELAKA TENGAH
DI KAUNTER PENDAFTARAN
MANTAN PENGETUA SMK ST FRANCIS TURUT MENERIMA
PENDAFTARAN DI LUAR AUDITORIUM
UCAPAN TUAN PENGARAH
DI BAHAGIAN LUAR : PAMERAN KESIHATAN

GAMELAN DARI SMK AIR KEROH

SESI BERGAMBAR DI LUAR AUDITORIUM
DI KAUNTER TEMPAHAN PHOTO

 








No comments:

Post a Comment