Thursday 15 August 2013

PICTURESQUE HOMESTAY ROEMAHKOE

15 Ogos 2013 @ 8 Syawal 1434 (Khamis)
Assalammualaikum wbt,

Di Laman Homestay Roemahkoe
                 Ramai rakan kenalan baruku ingin mendapatkan gambaran lebih jelas tentang Homestay Roemahkoe apabila mereka menghubungi ku bertanyakan tentang homestay yang kami usahakan ini. Oleh itu di ruang yang ada ini saya telah meng"upload"kan beberapa photo untuk tatapan semua pelanggan kami. Sila berikan komen anda sekiranya anda inginkan maklumat selanjutnya tentang homestay kami ini yang terletak di Jalan Stulang Daing, Kampung Tengah, Klebang Besar, Melaka. Untuk tempahan silalah hubungi : Sharom (0123908591) & Ubaidah (o123980860) atau 062821020

Cara Nak Ke Homestay Roemahkoe:

Suasana Malam di Bahagian Hadapan
Birds Nest Fern @ Pokok Sakat/Pokok Langsuir
1. Sekiranya anda dari Bandar Hilir, sila ikut Highway Pantai  iaitu dari Mahkota Parade terus ke arah Pantai Klebang sehinggalah ke Trafik Lite Jln Gadung. Selepas jambatan, belok kanan dan ikut jalan tepi Sungai@Benteng. Lebih kurang 1 KM anda akan jumpa homestay.
Sinage Depan Rumah
Bahagian Hadapan Rumah

Pertengahan Tahun 2012
Bahagian Ruang Tamu
                                         2.Sekiranya anda dari KL,saya cadangkan anda masuk Melaka melalui tol Simpang Ampat, Alor Gajah. Hala ke Bandaraya Melaka sehingga sampai ke Tesco Cheng.Selepas Tesco Cheng anda akan melalui 5 Trafic Lite. Di trafic Lite ke 5 anda belok kanan iaitu Jalan Pulau Gadung.Di hujung jalan Pulau Gadung anda akan berjumpa trafic Lite, anda belok kanan. Selepas melepasi jambatan, belok lagi ke kanan iaitu ikut jalan tepi sungai@Benteng. Lebih kurang 1 KM anda akan jumpa homestay.

Bucida Molineti @ Pokok Doa Samakin menjulang

Dari sudut Gazebo




Bahagian sisi kanan rumah
Pitcher Plant @ Periuk Kera
LCD Flat Screen TV
Di Ruang Makan



No comments:

Post a Comment